Weppers freed 10-10

Seleksjes 11 oktober
10 oktober 2008

Seleksjes
Der is justerjûn wer flink puzzele om moaie seleksjes gear te stallen foar sneon. Jim kinne se letter hjoed lêze.

Read
It is al wer efkes lyn dat Harm Stremler read krige yn de wedstryd tsjin Heerenveense Boys. Pas dizze wike is de straf útsprutsen: 6 wedstriden!!
Wij hawwe ús gedachten hjiroer, mar sille dy net útsprekke, want foardat je it witte ha je in foarûndersyk fan de KNVB oan de broek.
It is dúdlik dat Harm sneon net yn de seleksje sit.

Trainingspak
Hallo
Ik geef op woensdag training aan de F2 om 17.30 tot 18.30.
Na de training heb ik bij mijn groep een traingsjack gevonden.
Ik denk dat die van mijn groep is maar hij kan ook van een andere groep zijn.
Het was maat 140.
Op het trainingsjasje staat  G J V.
Hij is rood en zwart.
Groet Sieta Tessemaker
tel: 0515-333442

Ek FC Meppel libbet mei!
In meilibjende reaksje krigen wij fan Abe Wolting fan SC Meppel:
Goedenavond Floris en overige leden van SDS,
Bij deze wil ik Floris veel succes wensen met zijn herstel.
Het bericht bereikte ons zaterdagmiddag in de kantine van FC Meppel.
Ik werd om de zoveel tijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken bij Nijland-FC Meppel en toen hoorde ik ook dat er een speler van SDS 1 een hartaanval had gehad en dat de wedstrijd was gestaakt bij WP Boys-SDS.
Op zo’n moment is dus een uitslag of een wedstrijd totaal niet meer belangrijk.
Dan wordt je geconfronteerd met de harde werkelijkheid.
Gelukkig is het goed afgelopen voor Floris zoals het nu lijkt.
Nogmaals sterkte met het herstellen en tot ziens in Oosterend en Meppel.
Groet Abe Wolting,
Voormalig eerste elftalspeler en nu bestuurslid selectiezaken FC Meppel.

WPB 1 – SDS 1
Na een prettig en goed overleg met WPB, en een degelijk maar stevig gesprek met de KNVB zijn we overeen gekomen dat de wedstrijd WPB 1 – SDS 1 gespeeld wordt op dinsdagavond 28 oktober om 20:00. Uitstel naar een langer termijn is niet mogelijk omdat evt. periodetitels dab gaan meespelen.

Namens WPB een goede wedstrijd toewenst voor zaterdag, en tot ziens in goede gezondheid op 28 oktober.
André Vink

Ynterlân foar froulju
Hoi Voetbalgenieters,
Donderdag 30 oktober speel het dames oranje team tegen de senoritas van spanje. De aftrap is om 20:00 in volendam. Wie heeft er zin om mee te gaan naar deze wedstrijd?
Kosten: basiskaart 3,00 per persoon. Aan de kassa hoofdtribune 7,50 of gewone tribune 5,00
Als er genoeg zijn gaan we met een bus, en die kosten betalen we met zijn allen.
Het belooft een spannende wedstrijd te worden, want als Oranje verliest is het over en uit en gaan ze niet naar het EK.

Opgeven kan bij Andre Vink
0515-331700 (zaterdag)

Kaartsje Karst

Wij krigen fan Dick Schuurman it kaartsje fan de berte fan soan Karst. Klik op it kaartsje en jim sjogge de rest.

Leaf en lijen
De spilers fan de A-seleksje wurde mei klam fersocht harren bijdrage oan de Leaf en Lijen pot oer te meitsjen op nr. 143596217. De ôfspraak wie 5 euro per wedstryd en dat betsjut dus at jim it sneon of letter dogge dat er 30 euro oermakke wurde moat. Utstelle hat gjin sin. en is ek net leuk.
Mei klam moatte wij oaren der op wize dat in frijwillige bijdrage oan dizze pot tige op priis steld wurdt.
…mei de groetnis fan Mark….

Letter hjoed mear.