Wepperkes -woansdei-

SDS League: 2 wykpriiswinners!
28 november 2006
Wepperkes -tongersdei-
29 november 2006

Sinteklaas

Sjoch foar moaie Sinteklaaskadootsjes yn de SDS-fanshop(klik
hjir)!!!!

Futsal
SDS 3 hat justerjûn fuotballe tsjin FCL 11. Wy binne benijd nei de útslach. Mail it nei
info@vv-sds.nl

Spilerskaart (5)

At jim wat leuks witte te fertellen fan Theunis Hofstee as fuotballer, dan kinne jim ús maile.

Oan de trainers en leiders en belangstellenden
Beste vrijwilligers,
De KNVB bied de mogelijkheid om op woensdag 13 dec. en 20 dec. 18:00 tot 21:00 een bijeenkomst bij te wonen voor alle leiders en trainers en belangstellenden. Er worden wedstrijden gespeeld en bep. situaties worden er getraind. Na de wedstrijden wordt er nagespropken over wat er gebeurt is. Ook kun je evt. vragen stellen en info meenemen. Kortom, leerzame avonden om je als leider trainer meer te verdiepen in alles wat er speelt rondom trainingen en wedstrijden. Tips en ideeen genoeg voor een gemotiveerde start van de voorjaarcompetitie.
Opgeven hoeft niet, je kunt er zo heen. De avonden worden gegeven bij v.v. Bolsward, evt. onkosten zijn terug te krijgen bij SDS (bonnetje meenemen).
Groetjes Andre Vink.
Klik hjir foar oanfullende ynformaasje(b.f.it programma dy jûn).

Lifters
De lifters geane op 1 jannewaris 2007 wer in reis meitsje. Binnenkoart sille wij de teams bekind meitsje, want it is noch net allegear 100% wis wa’t mei wa giet. Dudlik is wol dat SDS wer (goed?) fertsjintwurdige is. It doel is wol bekind. Men giet op reis nei Belle-Ile-en-Mer. Dat leit yn Bretagne.

Sponsers fan de wedstryd
Kommende sneon spilet SDS 1 wer thús. Sa as altyd binne der wer wedstrydsponsoren. Bos Mechanisatie en Makelaardij Sneek. Letter dizze wike mear ynformaasje oer dizze sponsers.

Tip
Wy waarden it wykein tipt troch Namkje Koudenburg:
Dit soarte reaksjes krije je at je sizze dat Feyenoord kampioen wurde sil(klik
hjir)…….

Harsens derby(28)!
Dizze is spesjaal foar de keeper fan Oeverzwaluwen 2…….. Hite krokettèèèèèèèèèèn(klik
hjir).