Wepperkes -tongersdei-

SDS C1 wint spektakulaire wedstryd
31 augustus 2005
Noch 2 dagen foar de SDS-League!!
1 september 2005

Prognose Topamateurvoetbal.nl
Mark Postma tipte ús oer it folgende wat hy fûn op  de side fan
www.topamateurvoetbal.nl bij “voorbeschouwing 1e klasse E”.

Eigenlijk geldt wat over Noorscheschut verteld wordt zeker gezegd worden over SDS. Een dorpsclub uit een voetbalgek dorp. Met een elftal dat probeert te voetballen maar ook weet hoe het is om voor de punten te knokken. Tenslotte staat er ook nog eens een goede mix tussen jeugdigheid en ervaring. Mutaties waren er deze zomer niet, alleen Wichard Deinum besloot te stoppen met zijn actieve carriere. SDS zal met deze ploeg best wel eens voor een verrassing weten te zorgen. Maar als je alleen al naar de seizoensopening kijkt (HZVV thuis, Staphorst uit, Oranje Nassau thuis en PKC uit) dan moet je het ergste vrezen voor SDS. Of gaan de friezen dit seizoen net zo verrassen als CVVB dit vorig seizoen deed?
Prognose:
1. Oranje Nassau
2. HZVV
3. Staphorst
4. ASV Dronten
5. Holwierde
6. PKC ‘ 83
7. BCV
8. VIBOA
9. SJS
10. CVVB
11. Noordscheschut
12. SDS

Futsal: SDS 1 út de beker
SDS 1 hat juster mei 7-3 ferlern by FC Leeuwarden. SDS stie by de rêst wat ûngelokkich efter mei 2-0 mar kaam knap werom oan ’t 2-2(Tsjipke en Willem skoorden) en krigen kansen om foar te kommen. Doe ’t it 4-2 foar FCL waard wie de wedstriid spile. Mei mar ien wiksel wie de piip op ’t lêst leech. Peter makke úteinlik de 7-3 noch.

Moai op ‘e tiid
SDS 1 wie juster moai op ‘e tiid by de Cambuurhal. Sy hienen fan Roel Sybesma trochkrigen dat de wedstriid om 18.30 begjinne soe. Ien fan de spilers hie op teletekst lêzen dat de spilers fan Futsal Club Leeuwarden pas om 19.00 oere by de hal hoefden te wêzen. De spilers fan SDS wienen al mei al 18.07 al yn Ljouwert, de spilers fan FCL wienen der om 19.07 en de hal gie iepen om …………… 19.37. De kaaien fan de sporthal moasten noch spesjaal út Frentsjer komme. It skeelde al dat it moai waar wie want sa koenen de SDS’ers moai efkes genietsje fan de prachtige natuur op it Cambuurplein.

Miskien letter mear!