Utnoeging foar jeugdspilers

4 februari 2006
Wepperkes -moandei-
5 februari 2006

Op maandag 20 februari 2006 wordt om 18.30 uur de wedstrijd Jong sc Heerenveen – Jong Ajax gespeeld. SC Heerenveen nodigt ook onze jeugdelftallen uit deze wedstrijd gratis te bezoeken.
Voor deze wedstrijd is ook nog een actie georganiseerd, namelijk ‘Dit is top, zet je eigen vak op z’n kop!!’. Wij als SDS kunnen dus ons eigen vak versieren waarmee zelfs een ‘meet & greet’ met enkele spelers van de eerste selectie valt te winnen!!
Spelregels van de actie:

• Het is bij sc Heerenveen bekend dat jullie aan de actie deelnemen
  • Er mag geen blijvende schade aan het vak worden aangericht
  • Na afloop dient het vak in de oude staat te worden opgeleverd
  • Er kan geen stroom worden gebruikt
  • Het zicht van andere toeschouwers in het vak mag niet worden belemmerd
  • Zowel de stoeltjes als de supporters mogen creatief versierd of uitgedost worden

Dus jeugdspelers van SDS, laat Jappie Wijnia of Anco Elgersma weten of je naar deze wedstrijd wilt én of je mee wilt doen aan de actie. Doe dit dan zo snel mogelijk maar uiterlijk vóór volgende week donderdag 9 februari, dan kunnen wij de kaarten bestellen.

Sis it fierder – sis it fierder – sis it fierder – sis it fierder