Sneon 4-2-2023

Weppers freed 3-2-2023
3 februari 2023
De nije SDS-League! Ynleverje foar sneon 11 febrewaris 18.30 oere.
6 februari 2023

Hawwe jim in ferslach, in (alvetal)foto of oars wat aardichs mail it nei aant@vv-sds.nl of willem@vv-sds.nl!
Appe nei Aant mei ek 0655117582

09:15 SDS JO11-1 – SC Franeker JO11-1 0-5
09:30 SDS JO9-1 – ONS Sneek JO9-1
09:30 SDS JO8-1 – Blauw Wit ’34 JO8-1
10:30 ST SDS/Nijland JO13-1 – SJO Oudega/HJSC/Heeg JO13-1
10:30 SDS JO10-1 – vv Sneek Wit Zwart JO10-1 4-8
10:30 SDS JO8-3 – Tzum JO8-1
11:30 ST SDS/Nijland JO17-1 – S.C. Stiens JO17-1 g.n.t.
14:30 SDS 4 – vv Nijland 3 1-0
08:30 Blauw Wit ’34 JO8-2 – SDS JO8-2 8-2
09:00 Makkum JO10-2 – SDS JO10-2
09:00 SJO AVC/Tzummarum JO9-1JM – SDS JO9-2 0-1
10:10 SJO Arum/Stormvogels ’64 JO12-2 – SDS JO12-1
12:00 Balk JO19-2 – SDS JO19-1 2-4
12:30 Rijperkerk 2 – SDS 2 1-4
14:30 Scharnegoutum’70 1 – SDS 1 5-2
14:30 AVC 3 – SDS 5 g.n.t.

SDS 4 – Nijland 3

SDS 4 wint de derby tsjin Nijland 3 knap mei 1-0 en stiet stiif yn de middenmoat. Leon de Wit makke de winnende goal foar SDS 4.

Balk JO19-2 – SDS JO19-1

SDS JO19-1 begjint de kompetysje goed mei in 4-2 oerwinning op Balk JO19-2.

Blauw-Wit JO8-2 – SDS 8-2 koe mar ien einstân hawwe……….. 8-2.

Rijperkerk 2 – SDS 2 1-4

SDS 2 pakte in knappe oerwinning yn Rijperkerk en wint mei 4-2 troch goals fan Arjen, Jurjen, Anne en Yke Gaastra. Of siet der in eigen goal by?
Yke Gaastra sit by de JO17 en makke syn debút by de senioaren en makke lyk in goal.
De rest sille wy hjoed wol lêze yn it ferslach fan Jan Los.

Na de nipte nederlaag van afgelopen week, moest er wel wat gebeuren om niet weg te zakken in het onderste deel van deze kleine competitie. We zijn van 7 ploegen naar 8 gegaan, sc Franeker is er aan toegevoegd.

Maar om het eerste en tweede compleet te maken was ook weer een puzzel, blessures vakantie en wat niet al. Toch beide elftallen aardig gelukt, jammer voor Sds3 spelers dat hun team uit de competitie is gehaald misschien kunnen zij elders bij andere teams worden ondergebracht.

Nu over naar de wedstijd, Rijperkerk altijd een goede tegenstander op een kleinschalig sportcomplex, ontvangst goed, helaas nog geen kunstgras. De heren van Sds2 zijn onderhand wel gewend om op het gras te spelen. Sds begint gretig aan de wedstrijd en laat zich niet verrassen door Rk als die er eens een keer uitkomt. Bote was vanaf het beginsignaal een plaag voor zijn directe tegenstander. speelt zich vrij , zet aanvallen op noem maar op en dan niet te vergeten de coaching van zijn medespelers. De eerste mogelijkheid voor de gelegenheidspits Jurjen diende zich aan maar schoot op doelman en dit op aangeven van Tim, daarna hield Sds Rk onder druk en al vlot kwam er nog een kans voor  Jurjen, mogelijk gemaakt door Bote. Aan de kant werd druk gespeculeerd wanneer het eerste doelpunt zou vallen en voor wie, want Rk probeerde het Sds toch lastig te maken.

Het doelpunt viel dus aan Sds kant, aanval werd opgezet door Robin, Tom aangespeeld  geeft voor , bal komt via Robin bij Arjen terecht en deze laat het net bollen, 0 1, na 35 minuten werd good old Lieuwe gewisseld voor Yke Gaastra . Lieuwe knieblessure opgelopen. Deze noodzakelijke wissel pakte goed uit voor Sds want Yke stond nauwelijks twee minuten in het veld en hij krijgt de bal op maat aan gespeeld van Bote en schiet beheerst de 0 2 binnen. We dachten allemaal aan de kant dat voor de rust de drie nul zou komen, weer was Yke er bij betrokken maar Jurjen schoot weer tegen de doelman op.

Na de rust toch even schrikken, Rk begint gretig aan de tweede helft en maakt al gauw de 1 2 met een goed uitgespeele aanval waar Sds geen antwoord op had. Achterhoede stapte niet allemaal op tijd om de buitenspelval op te zetten. Onze grens Rick let de vlag terecht omlaag, in deze fase van de wedstrijd was Rk beter dan Sds. Maar wij maken toch de 1 3 door aangeven van Tom komt Arjen in bal bezit en schiet  geen resultaat, maar de altijd gedreven Jurjen onderschept de bal door een verkeerde terugspeelbal van Rk en maakt het doelpunt. Al zeiden sommige medespelers dat het een ed was van Rk.

Wedstrijd gespeeld, Rk bracht Sds niet meer in problemen, Mark had  andere gedachten met de eindstand, een uittrap van hem bereikt Bote, deze speelt zich slim vrij wordt onderuit gehaald en scheids geeft een strafschop, Anne schiet dus beheerst de 1 4 binnen. Drie punten mee naar Easterein.

Jan Los

Scharnegoutum 1 – SDS 1

Mei in geweldige ynset komt it lang net komplete SDS 1 tekoart tsjin Scharnegoutum 1.
Yn it skoft sjogge wij in heal alvetal ( Lourens, Erik, Wierd, Pieter, Douwe Jan, Wesley)  oan de kofje ynstee fan oan de tee yn de klaaiboks.
Dêr sil trainer Remco Bervoets de nedige kompliminten jûn hawwe oan de 11 dy’t wol yn it fjild stiene.

Der waard mei discipline ferdigene en der binne tal fan útfallen en oanfallen dy’t kâns jouwe op in doelpunt.
De 0-1 (Stan Korbach) nei in minút as 7 jout fansels wat stipe en de kopbal fan Gerbrand Kramer út in korner soarget sels foar in ferrassende 0-2 stân. Der binne sels kânsen op 0-3. Ek Scharnegoutum hat in oantal goeie kânsen mar Jaap stiet goed te kearen.

Gerbrand Kramer wint it kopduel

En makket de 2-0

Nei de 2-0 foarsprong wienen de trainers noch o sa bliid.

Krekt foar it skoft in ûngelokkige hânbal ( in skot fan tichtbij) komt Scharnegoutum werom yn de wedstriid. Mei 1-2 noch in perspektyffolle rêststân.

Twadde helte komt SDS minder oan it fuotbal ta, it is wat tsjinhâlde en sa no en dan in útfaltsje. Dat it 2-2 wurdt is net ferrassend..
Yn minut 80 is it oer.
De gasthearen skoare mei in kopbal út in frije traap, it wurdt troch in eigen doelpunt sels noch 4-2 en mei in strafskop yn blessuretiid stiet de einstân 5-2 op it boerd.

Striden as liuwen mar it wie te min, foar in puntsje of mear.
Der wie in debút yn SDS 1 fan Eeltsje Bootsma en Tjitse Postma

Mear foto’s fan Henk Bootsma