SDS League: Anne Steen pakt wykpriis

23 februari 2011
Seleksjes 26-2
25 februari 2011

It is dizze wike “Anne Steen op nr. 1” dy ’t de wykpriis pakt. Sûnder konkurrinsje pakt hy de wykpriis mei mar leafst 56 punten.
Anne hat yn dizze wike lyk syn 2 jokers ynsetten. Dat smite aardich punten op mei Bulykin(ADO) en Roorda(EXC).

Mei in wykpriis kinne je net hiel fier fuort op fakansje.

“Op naar de Top” fan Marten Faber bliuwt boppe-oan yn de SDS League. Hy stiet sels 10 punten foar op nûmer 2 “Anton aus Tirol” fan Jelte-Pieter Dijkstra.

Jelmer Posthumus is aardich konstant mei syn “Postmeister”. Hy pakt op ‘e nij mar 35 punten.

De mannen fan D1 geane noch altiten foar de poedelpriis. Yward Zijlstra stiet mei syn “Ballepoepie xx” ien nei lêst en Inne Heerma en Matthijs Postma steane mei “The Lions” lêst. “The Lions” steane ynmiddels al 13 punten efter.

Sjoch hjir foar de nijste stân:
wike 2.