Ned. Techniek Kampioenskippen

SDS League: Lolke pakt op ‘e nij de wykpriis!
8 oktober 2008
Weppers tongersdei 9-10
9 oktober 2008

Hallo voetballiefhebber,

Nederlandse Techniek kampioenschappen voetbal 2008
Moves & Skills

Maandag 20 oktober 2008 locatie Sneek

Ook dit jaar wordt in de herfstvakantie, evenals vorig jaar, weer een voorronde gehouden van de Nederlandse Techniekkampioenschappen voetbal.
Vorig jaar was het een groot succes en hebben ruim 1500 kinderen aan deze kampioenschappen deelgenomen.

Het zou jammer zijn als de leden van uw club hier niet van op de hoogte zijn. Daarom het verzoek om dit bij uw leden via website, email of prikbord bekend te maken.

Het is een prachtige voetbaldag voor kinderen in de leeftijd van 7 tot 16 jaar.

In Nederland hebben we meer spelers zoals Robin van Persie, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart of Arjan Robben nodig. Spelers die het verschil kunnen maken!!

Wil jij hun techniek ook leren?

Dan zijn de Nederlandse Techniek Kampioenschappen Moves & Skills echt iets voor jou.
In de herfstvakantie van 2008 kun jij de Moves & Skills aanleren!! Voetballers in de leeftijdcategorie 7 t/m 16 jaar krijgen onder andere een (met een knipoog) ééndaags profcontract, bal, shirt, media aandacht, techniektraining, wedstrijd en competitievormen en een Moves & Skills diploma. De landelijke winnaars mogen zich de beste Nederlandse Techniekspelers van 2008 van hun leeftijdscategorie noemen.

De landelijke winnaars in hun leeftijdscategorie bezoeken twee dagen de grootste voetbalclub ter wereld: Manchester United!! Daar ga je trainen op het trainingscentrum Carrington. Ook ga je naar Old Trafford voor het bekijken van een wedstrijd uit de Premiership. En natuurlijk breng je een bezoek aan de Hall of Fame en…. gaan we naar de Fanshop van ’the Theater of Dreams’.

Dagindeling:

De hele dag is het ‘voetbal, voetbal en nog eens voetbal’.

’s ochtends word je in teams ingedeeld van maximaal 12 – 14 spelers. Onder begeleiding van de opgeleide techniektrainers Moves & Skills ga je trainen op techniek (Skills) en oefenvormen (Moves).

Na een goeie lunch zullen we in de middag beginnen met een Moves & Skills competitie.
Deze bestaat uit allerlei wedstrijdvormen 1:1, 2:2, 3:3, etc. etc. waarbij uitsluitend gelet zal worden op jouw techniek.

De beste techniekspelers uit hun leeftijdscategorie gaan op het Nationaal Sportcentrum Papendal op de finaledag strijden wie de beste van Nederland is in zijn of haar leeftijdscategorie.
MAAR, het belangrijkste is dat je meedoet en dat je de Moves & Skills gaat aanleren.

Daarom belonen wij iedereen met een Moves & Skills diploma, een Moves & Skills bal, een Moves & Skills shirt en een (met een knipoog) profcontract voor één dag. Op deze superdag ben JIJ namelijk een prof die speelt als een ‘kampioen’, eet als een ‘kampioen’ en leeft als een ‘kampioen’. Deze dagen zijn zo bijzonder dat wij jou willen vragen:

‘Speel jij als een kampioen’?

Kosten € 35,-

Voor meer informatie kijk op de website www.moves-skills.nl

Je kunt je hier inschrijven:

Met vriendelijke groet,

José Wijnbergen – Abma