Weppers snein 13-12

Weppers moandei 14-12
14 december 2009

KNVB- weg er mee
Daar sta je dan met 9 spelers. Allen gemotiveerd tot in hun tenen om in de zaal alles recht te zetten wat er op het veld mis ging dit najaar. De zaalcompetitie dus. Mooi de eerste ronde in de Middelzee. Drie scheidsrechters geronseld, uitgekiend wisselschema gemaakt, optimale voedingsinname uitgezocht, materiaal gecontroleerd, kortom, D2 was er klaar voor! Tot de beheerder van de Middelzee met de ontluisterende mededeling kwam dat de KNVB de zaal helemaal niet gehuurd had….. Het meeste respect gaat uit naar Dirk Stoelwinder, die voor het eerst in zijn leven een wedstrijd zou fluiten. Gister was hij de hele avond bezig om de zaalspelregels uit het hoofd te leren om uiteindelijk dus toch met vrouwlief op de kerstfair in Spannum te eindigen vanmiddag….
Een gefrustreerde D2 leider

SDS 1 hurd ûnderút
Wij krigen twa oeren nei de wedstryd fan SDS 1 it ferslach fan Siem Sikma al binnen. Sa fluch wat skriuwe nei in wedstryd dat beloofd meast wat. Jim kinne
hjir lêze hoe´t it sit mei de emoasjes.

E1 yn de seal
De sealkompetysje foar SDS 1 is begong. Willem Hazewindus tekene it folgende op:
Gisteren is voor SDS E1 de zaalvoetbalcompetitie gestart .
Met vol goede moed gingen we naar de sporthal in Lemmer waar Heeg E1 en GAVC E1 onze eerst tegenstanders waren.
Je kon zien tijdens de wedstrijden dat het enorm wennen was de overgang van het veld naar de zaal.
Ondanks het goede spel won Heeg met 3-0  en GAVC wist ons met 4-0 te verslaan.
De volgende wedstrijden zijn 9 januari tegen ONS Sneek E1 en SneekWit-Zwart E2 .
Willem

Gearkomst
Ferline wike wie de lieders en trainers bijienkomst fan de jeugdploegen. It ûndersteande hat oan de oarder west:

• Nieuwe bestuursleden JC
• Nieuw bestuurslid HB
• 3de dames zevental
• Maatschappelijke stage
• Kick off jeugd 2de seizoenshelft
• Scouting jeugd, hoe hier mee om te gaan,
• KNVB kersttoernooi (6 teams SDS)
• KNVB zaalvoetbal competitie (3 teams SDS)
• Nieuwe invulling Greidhoeke toernooi
• Zaal trainingen.

Met name het winterprogramma heeft veel vragen opgeroepen. Hieruit zijn veel zaken naar voren gekomen waar wij voor de toekomst het e.e.a. kunnen verbeteren en aan kunnen scherpen.

Namens de JC en TC iedereen bedankt voor zijn of haar inbreng.
Groet,
Rudy Dijkstra

Reinbôge

Justermiddei bij SDS 2 – Urk 3 waard de loft efkes opfleure mei in reinbôge. “ín foto, in foto” of hiene guon noch nea in reinbôge sjoen. Mar gelokkich wie de fotograaf oanwêzich.

Harsens derby (97)
Wat der fannemiddei ek noch bykomt, dit is heechstwierskynlik de moaiste goal fan dit wykein, mar wêr is dy keeper?