Weppers moandei 11-1

Weppers tiisdei 12-1
12 januari 2010

SDS Da1 op Midwintertoernooi

Tessa Booms yn aksje foar SDS tsjin Lycurgus.

Sjoukje Drost foar SDS yn aksje tsjin de Dronrypster froulju.
(foto’s makke troch X-lentforyou. Sjoch de link foar mear foto’s)

Om 18.20 waren we in Franeker. Hier hadden we de Midwintercup.
Om 19.00 was onze eerste wedstrijd tegen Lycurgus. Het ging erg goed. We wister er goed stand te houden,
dit kwam ook omdat onze keepster Wilma het erg goed deed. Maar uiteindelijk scoorden ze toch nog en verloren we met 1-0. De tweede wedstrijd was hetzelfde beeld als de eerste. Ook nu verloren we met 1-0.
De derde wedstrijd was tegen Dronryp en hier pakten we onze eerste punt. Het ging erg goed, kregen ook een paar kansjes maar het lukte nog niet om te scoren.
Nu was Marije keepster en ook zij deed het erg goed. Het werd uiteindelijk 0-0.
De vierde wedstrijd was tegen GAVC. GAVC wist twee keer te scoren uit een corner.
Ook bij ons lukte het om te scoren in deze wedstrijd. Sieta Tessemaker maakte het doelpunt.
De vijfde wedstrijd was tegen Asser Boys. Dit was een erg goede ploeg. Voor dat we tegen ze
moesten spelen waren ze al poulewinnaar. Deze wedstrijd verloren we dan ook met 0-7.
Het was erg leuk om te doen.
Groeten de Dames van de Midwintercup. 🙂

Sealtrainen jeugd
Fannemiddei traint F1 fan 17.00 oan ’t 18.00 yn de seal. Sjoch
hjir foar it hiele sealtrainingsskema.

Sealtrainen SDS 3
SDS 3 traint woansdei yn de seal yn Easterein fan 21.30 oan ’t 22.30. Wa ’t net kin moat him efkes melde by Jan Stenekes. Eltsenien moat al efkes in eurootsje betelje.

Gjin trainen
Omdat de weersomstandigheden bar slecht zijn kunnen wij vandaag nog niet met de eerste training van 2010 beginnen.
Alvast bedankt heren groet Lody

Teambuilding
Om in echte groep te wurden wurdt der tsjintwurdich fan alles útfûn. In jûntsje bowle, in wykein fuort, paintbalje of in oerlibbingstocht rinne. De spilers fan Cercle Brugge moasten hiel
wat oars dwaan om in team te wurden.

Harsens derby (108)
Dit kin fansels allinnich mar yn de Franse kompetysje. Dy spits slacht de bal der sa yn mei syn “petit pain”: