Utslaggen sneon 21-2

20 februari 2009
Weppers snein 22-2
20 februari 2009

Der is sneon 21-2 in ynhel- en oefenprogramma. De hearen senioren hawwe in kompetysjewedstriid en de froulju en famkes oefenje hjoed.
Wij hawwe de
meelboks wer iepen stean foar leuke foarfallen, opfallende bewegingen en hilaryske mominten.

En foar de dúdlikheid: it giet hjoed allegear troch!!

útslach
14:30 Heerenveense Boys 1- SDS 1  1-2
14:30 SDS 2  – BCV 2   0-1
12:15 SDS 3 – ONS Sneek 3   3-2
14:30 SDS DAJ – Workum DA1   0-3
12:00 SDS DA1 – Minnertsgea DA1   1-4

Heerenveense Boys 1 – SDS 1
Bij it skoft mei 1-0 efter. Mar yn de twadde helte makke SDS twa doelpunten. It earste doelpunt wie fan Jacob Klaas en it twadde doelpunt wie fan Harm  Stremler. It twadde doelpunt wie yn minut 90 en kaam út in strafskop. Jakob fon Wieren soarge foar de strafskop.

SDS 2- BCV 2   0-1
SDS hie yn de earste helte wol goeie kansen mar kaam efter. Dat koe yn de twadde helte net mear goed makke wurde.

SDS 3 – ONS 3   3-2
In moaie oerwinning fan SDS 3. Pieter Kamstra en Peter Sijbesma (2) skoorden.

SDS Da1 – Minnertsgea Da1   1-4
De útslach ferûnderstelt dat SDS fuortspile is. Dat is net de wierheid. SDS die goed mei, krige goeie kânsen mar skoarde te min. Antsje Stenekes makke in doelpunt.

SDS DaJ -Workum Da1
Mooi weer, lekkere grasmat dus met z’n allen de wei in. Een oefenpotje tegen 4e klasser Workum. Speelt in de middenmoot, dus een degelijke tegenstander. Marije de Vries en Jitske waren op vakantie, Rianne en Geeske geblesseerd, Nellie en Sietske ziek. Dus 10 eigen speelster aangevuld met Joutsen, Antje en Bauke Wytske van het damesteam gingen we los.(nog bedankt dames het was klasse)
Als snel werd de 0 – 1 en de 0 – 2 gescoord. Enkele keren kwamen we goed uit en kreeg ook de DAJ kansen
(Joutsen, Sieta, Marije H) Helaas scoorden de gasten de 0 – 3 en werd het theetijd.
We deden het niet slecht, komt er al meer voetbalspel in en wordt er steeds beter gecoachd. De gehele tweede helft werd er niet meer gescoord, een puntje voor ons dus.
Famke van de wedstrijd was onze eigen Tarina, met katachtige reddingen, suppersafe’s, en spectaculere snoekduiken was ze de absolute uitblinkster. Maar ook de altijd rustige Amarins en de werelds-spelende Jildou zijn zeker het vernoemen waard. Ook gaat onze jongste speelster Mette, per week vooruit en is ze veruit de snelste van het hele stel. Famkes, langzaam-aan groeien we steeds meer naar een hecht team, en het zal een kwestie van tijd zijn dan vallen de eerste puntjes.
Ik zie jullie dinsdag weer om 19:00 en zaterdag spelen we tegen st Jacob uit om het echie.
tot ziens, Andre Christiaan