Utslagen 18 novimber

9:00 Workum E2 – SDS E2  2-1
10:30 Zeerobben F4 – SDS F2  1-6
9:00 Sleat F3 – SDS F4  1-2

Witte jim noch in útslach dy’t er net opstiet, mail it ús. Maile kin nei dizze adressen.
Ek doelpuntenmakkers en opmerklike feiten krije wij graach troch.

Bij de wedstriden

SDS 1 – it Fean 1
20 sekonden foar de ein fan de wedstryd makke it Fean gelyk. De teloarstelling yn Easterein wie wol hiel grut. Want de kânsen om nei de 1-2, de 1-3 en sels 1-4 oan te tekenjen, hiene se lizze litten.  En dan bringt in wol of net terjochte frije traap de beslissing. De twa doelpunten fan SDS wiene fan Hendrik de Jong.
Yn de rin fan snein kinne je hjir de foto’s besjen op de webside fan Jaring Rispens Fotografie.

Rouveen 2 – SDS 2  5-4
De neutrale taskôwer seach 9 doelpunten en dat is fansels altiten goed. Mar SDS 2 stie wer mei lege hannen. De 4 doelpunten binne makke troch Bote, Feite, Ruurd en Henk.

SDS 3 – BCV 3  3-0
Al wer in topper foar SDS 3 en ek dizze test kamen se goed troch. Mei in oertsjûgjende 3-0 waarden de Burgummers mei 0 punten nei hûs stjoerd. Doelpunten wiene der fan Gerlof en Remco Bervoets. Dizze lêste waard twa kear nei foaren stjoerd en hij skoorde twa kear. Doeltreffende loopkes dus. Hjir it ferslach fan Anco.

SDS 5 – WPB 3      3-1
SDS hat de skande fan 11-11 (ferlies fan Tsjom 3)fuortwurke. Der wiene noch wol in soad kansen nedich mar omdat WPB ek net echt doeltreffend wie, bleau SDS oan de goeie kant fan de skoare. Harm Auke, Piet Kempe en Sipke Hiemstra skoorden.

VVI 4 – SDS 6    4-1
De mannen fan Bas de Haan,dy’t sels net mei wie, binne dan dochs werom út Jitskenhuzen. Mei 0 punten. Albert Jan Joustra skoorde 1 kear en de gasthearen 4 kear.

Oeverzwaluwen A1 – SDS A1
In regelmjittige oerwinning hoewol it gjin beste wedstryd wie. Jelmer skoorde twa kear en Feiko ien kear. Bauke skoorde al wer hast.
SDS A1 hat nei ôfrin noch efkes Bolswardia nei in oerwinning skreaud tsjin Gorredyk, sadat SDS no boppeoan stiet.
Klik hjir foar in útgebreid ferslach fan Feiko Broersma.

Balk B1 – SDS B1 1-8
De earste helte tikke we Blak fan it fjild mei 0-7.
Germ en Bauke Jan skoare harren 1e goal dit seizoen. We spylje goed posysjespul en sette mei 3-4-3 druk op Balk.
Twadde helte is folle minder en we moatte sels in goal tastean. It wurd 1-8 en dat binne nei 4 wedstriden wer ris 3 punten! Klik hjir foar it hiele ferslach.
Groetnis, Klaas

SDS E 4 – Franeker E10    9-0
In romme oerwinning yn de lêste wedstryd en dus oertsjûgjend kampioen. Letter hjoed of moarn de foto’s.

SDS F1 – JVBolsward F1  2-0
In de voorbereiding werd er al een bekerwedstrijd gespeeld tegen JVB F1 en deze wedstrijd werd met 2-1 verloren.
Voor de leiders en trainers, maar natuurlijk ook voor de fanatieke spelers van F1 was het belangrijk om te kijken wie nu het eerste half jaar het meest was gegroeid als elftal.
Het begin van de wedstrijd was duidelijk voor JVB maar Wiebe en Remco stonden formidabel te verdedigen. Als er toch eens een speler van Bolsward doorkwam was het Gert Jan die zijn doel schoon hield.
Langzaam maar zeker kwam SDS F1 aan hun eigen spelletje toe, oftewel de bal rond laten gaan, vrijlopen, en ………….scoren.
De eerste goal kwam uit een prachtige aanval opgezet door Gerwin, Matthijs en Habtamu. Die laatste bediende Frank die de 1-0 kon aantekenen.
Dit was ook de ruststand.
Na rust was het SDS dat het beste van het spel had. Kansen voor Jorrit (wat heeft die veel bijgeleerd) en de altijd gevaarlijke Watze Jacob troffen geen doel. Totdat Habtamu werd vrijgespeeld en dat leverde de 2-0 op.
Geroutineerd speelde SDS de wedstrijd uit. Enkele mooie aanvallen werd tot verrukking van het publiek op de mat gelegd maar de score liep niet verder op.
AL met al kan gesteld worden dat de spelers een goede vooruitgang boeken, zowel persoonlijk als in het samenspel. Verder is F1 gewoon een erg leuk team om te zien voetballen maar ook vanwege de wijze waarop de jongens met elkaar omgaan!!!

SDS F3 – Sneek F8  4 -1
In een aantrekkelijke pot voetbal, waarbij het spel op en neer golfde wist F3 al snel de zege veilig te stellen.
Mooi om te zien dat de jongens langzaam maar zeker het spel beter door krijgen. Minder afwachten, opruimen, flanken bedienen, balletje breed, hangen!
Stofzuiger Andries (NoeNoe) zorgde met Jos (Speedy) en Jelmer ( Niet praten maar opruimen)  voor een hecht verdedigingsblok. Daardoor kan de aanval uiteindelijk goed zijn werk doen en zijn we met slechts zeven doelpunten tegen gedeeld eerste! Dit vergde voor de keepers natuurlijk opperste concentratie, voor de enkele aanvallers die wel doorbraken.
Alleen als JVB F3 gister verloren of gelijk gespeeld heeft kan alsnog de herfstkampioensvlag uit!
(Leve de SDS site met snelle uitslagen!)
Wij gaan vol vertrouwen de zaal in om de techniek te perfectioneren. In maart staat er een geoliede machine voor de lentecompetitie!
Jetse en Tjerk

neiskrift: