Sneon 26-11-2022

26 november 2022
SDS WK-League: stân sneintejûn 23.00 oere
27 november 2022

Hawwe jim in ferslach, in (alvetal)foto of oars wat aardichs mail it nei aant@vv-sds.nl of willem@vv-sds.nl! Appe nei Aant mei ek 0655117582

Wij misse noch alvetalfoto’s fan dizze teams

SDS 2, SDS 3, SDS 5
JO19-1, JO17-2, JO15-1
JO12-1, JO10-2
JO9-1, JO9-2, JO8-2

09:30 SDS JO10-2 – Balk JO10-3
09:30 SDS JO9-2 – LSC 1890 JO9-3
10:00 ST SDS/Nijland JO17-2 – SC Joure JO17-4 3-1
10:30 SDS JO8-3 – SJO Oudega/HJSC/Heeg JO8-2JM 4-2
12:00 SDS JO19-1 – LSC 1890 JO19-2 3-5
14:30 SDS 1 – S.F. Deinum 1 1-1
14:30 SDS 4 – Zeerobben 4 0-2
09:00 ST IJVC/Blauwhuis JO9-1 – SDS JO9-1 1-7
09:00 SC Bolsward JO8-1 – SDS JO8-2
09:30 SJO DFC JO11-1 – SDS JO11-1 0-5
10:00 Terschelling JO10-1 – SDS JO10-1 1-11
10:15 SJO Oudega/HJSC/Heeg JO13-1 – ST SDS/Nijland JO13-1 0-2
10:15 SJO AVC/Tzummarum JO12-1JM – SDS JO12-1 1-3
10:25 Zeerobben JO15-2 – ST SDS/Nijland JO15-1 1-0
12:15 vv Sneek Wit Zwart JO17-1 – ST SDS/Nijland JO17-1 g.n.t.
14:30 V.V. Heeg 2 – SDS 2 3-2
14:45 Workum 4 – SDS 5 g.n.t.

SDS 1 – S.F. Deinum 1

Kin in drok koachende  en tige meilibjende assistent skiedsrjochter objektyf flagje?
De fraach stelle is it antwurd jaan.
Nee dus.
It beslissende momint yn de twadde helte wie it doelpunt fan Lourens van der Pol nei in frije traap fan Pieter Sijtsma. It wie gjin bûtenspul  sjogge wij fanôf de oare kant as de assistint (dy’t ek noch in ferline hat bij SDS) dat at Lourens efter de ferdigeners weikomt.
Skiedsrjochter van Tuinen twivelt want oars hie hij gelyk de hân wol opstutsen as teken fan bûtenspul.

It oerlis mei de grinsrjochter hat gjin sin. Dy wol mei syn flagjen in doelpunt foarkomme en dat slagget.
It doelpunt hie de 2-1 wêze moatten yn in fase dat SDS de saakjes wol op oarder hie en der mear striden waard foar de bal.

De earste helte wie belabberd fan SDS side, om it mar ris yn goed Nederlâns te sizzen. Gjin bal kaam oan en S.F. Deinum wie de boppelizzende partij. Mear enerzjy, mear winne wolle.

Mark Klijnsma hie in oantal prima reddingen mar moast belies jaan op in lullich baltsje.
S.F. Deinum krige troch it doelpunt noch mear enerzjy en mei in inkele kâns foar SDS (bal fan de line, skot krekt oer) koe SDS de rêst helje mei de 0-1 efterstân.

De 1-1 falt nei in minút as 10 yn de twadde helte en in is in prachtich doelpunt. Pieter Sijtsma nimt m yn it 16- meter gebied oan, draait him op de heale fjouwerkante meter frij en sjit rekke.

De goeie fase fan SDS begjint en de krekt beskreaune 2-1 falt wol, mar telt net.

It is in tebeksetter mar der is noch tiid genôch. Der komme kânsen foar SDS mar ek foar S.F. Deinum.
De gasten kreune en steune, meitsje  in soad oertredings (4 kear giel), krije  kramp of in blessure mar slepe der wol in 1-1 út.

De kâns om koprinner te wurden wurdt net oanpakt. WPB 1 is de nije listoanfierder

De foto’s fan Henk Bootsma

Heeg 2 – SDS 2

Heeg uit altijd lastig en zo was het in de eertste helft. Heeg maakte het spel en Sds had geen schijn van kans. Hoewel de selectie van spelers aan Sds kant zijnde niet onaardig was. Misschien te gemakkelijk gedacht we gaan de drie punten naar Easterein brengen, maar zoals al gezegd, het spel wat Heeg liet zien kon Sds alleen maar verdedigen en aan aanvallen kwamen zij niet toe. De drie doelpunten kwamen tot stand door individuele fouten van Sds spelers en dat alles in een tijdsbestek van vijf minuten. Na een omzetting aan de kant van Sds kregen we iets meer grip op het middenveld maar konden de aansluiter niet maken.

Wat er in de rust gezegd is in de box zal niet de schoonheidsprijs verdienen, maar de heren kwamen er gedreven, geprikkeld uit. Wat Sds liet zien was ouderwets werkvoetbal waar een paar spelers van Sds en ook Heeg niet vies van waren. Sds moest en mocht het spel maken, tot laat in de tweede helft kwam Sds eindelijk tot scoren. In de rust aangegeven dat Jort of Jurjen mee moesten gaan om een doelpunt te forceren. Wat dan ook uiteindelijk resultaat opleverde door een doelpunt van Jurjen op aangeven of opzetten van de aanval via Ewout.

Niet veel speeltijd meer over maar Heeg wist niet wat hun overkwam, na aftrap Sds weer fel op de bal, en zowaar Anne krijgt de bal bij Ewout geeft paas naar Jurjen in strafschopgebied rommelt wat en krijgt de bal bij Arjen en die schiet beheerst binnen. 3 2. Na de hervatting fluit de scheids snel af en dat was maar goed ook want Sds had de gelijkmaker ook nog kunnen maken want Heeg was de kluts helemaal kwijt.

Er staan nu enkele namen in het verslag maar de medespelers van Sds2 leveren iedere week en vooral de tweede helft tegen Heeg2 een belangrijke bijdrage.

Anne en Jesse mooi dat we altijd bij jullie kunnen aankloppen, Jeffrey stond weer goed te keepen, Tjisse pakte weer wat minuten voor zijn herstel om weer aan te sluiten bij Sds1. Bote voor zij support. Rest mij nog te vermelden dat de naam Ewout in verslag staat hulde daarvoor, maar hij is nog lang niet fit om een volledige wedstrijd te voetballen. Noodgedwongen moest hij invallen voor Jesse. Dank daarvoor.

Rest mij nog iets te zeggen in het algemeen over de scheids en grensrechters, vaak zijn we het eens met deze vrijwilligers. Maar als er wordt gestreden voor een gelijkspel of overwinning gebeuren er wel overtredingen/beslissingen waar je het niet mee eens bent. Objectief fluiten/vlaggen is soms ver te zoeken.

Volgende week ook weer een derby voor Sds2 tegen Makkum2, aanvangstijd 13.45 te Easterein.

Jan Los

SDS JO19-1

SDS JO19-1 liet hjoed de binnenfotograaf kommen foar in kreaze alvetalfoto. Dy 6 efteroan op de foto heare der net bij……

SDS JO 10-1 wint

SDS JO 10-1 is ek op Skylge suksesfol. Se wûnen mei 1-10 tsjin sc Terschelling.
Dus siet er wer in oerwinningsfoto yn.

JO 8-3 pakt de earste oerwinning

Utslagen en standen wurde net bijholden bij de jongste jeugd, mar it is wol lekker dat je in kear winne. SDS JO8-3, de jongsten, winne mei 4-2