Aksjes, aksjes, aksjes!

SDS League: Sjoerd pakt alles!
13 maart 2013
Weppers tongersdei 14-3
14 maart 2013

Op dit momint binne der aardich wat aksjes geande. Wy hawwe se efkes foar jim op in rijtsje setten:

Rinsma foar Remco
Under de titel “Rinsma voor Remco” wurdt der op 23 maaie in beklimming dien op de Alpe d’ Huez. Âld-kollega’s fan Remco Brouwer sille dan dizze berch opfytse foar it kankerfûns.
Ek de SDS’ers Jeroen Brouwer, Anne Stenekes, Metsje Huitema en Feite de Haan sille dan dizze berg opfytse en binne al drok oan it trainen.
Jim kinne
hjir alles oer de aksje lêze.
Yn de Jimbar stiet in pot wêr ’t jim donaasjes yn kwyt kinne. Ek stiet der ien yn de kantine of de bestjoerskeamer.

Yn’t spier foar “Remco foar Rinsma”

Om de aksje “Rinsma foar Remco” te stypjen hawwe in pear lju it idee betocht om wat aardichs yn Easterein te dwaan. Op snein 21 april is der in follybal en strjitfuotbaltoernoai foar jong en âld op it MFT-terrein en yn de sporthal. Je kinne je opjaan fia yntspier@hotmail.com. Set je leeftiid der efkes by. Kosten foar bern is €3,- en foar lju boppe de 14 €5,-. Opjaan foar 18 april.

Bosch- car service Wheagan steunt aktie “Rinsma voor Remco”

Bosch car service Wheagan uit Wommels heeft een aktie bedacht om het projekt Rinsma voor Remco te steunen.
Remco Brouwer, die onlangs helaas aan kanker is overleden, heeft 7 jaar lang bij dit bedrijf gewerkt. Hij is als
leerling monteur gekomen en heeft het bedrijf verlaten als eerste monteur met APK bevoegdheid. Om de mensen, die de de Alpe d’Huez per fiets gaan beklimmen, te ondersteunen heeft Bosch car service Wheagan de volgende aktie bedacht: van elke gemaakte APK afspraak en/of aanmelding bij het nieuw gelanceerde “Auto onderhoudplan
stort bovenstaandbedrijf € 10.00 in de pot van de fietsers “Rinsma voor Remco”.
Voor meer informatie over het Auto onderhoudplan of voor het maken van APK afspraak kunt u kijken op de website www.wheagan.nl.
Deze aktie geldt voor de periode 1 maart t/m 15 mei.

SDS-Jumbo-aksje

Jumbo Wommels is 4 maart gestart met een ludieke actie in samenwerking met voetbalvereniging SDS. Bij besteding van €25,- aan boodschappen krijgt u een prachtige SDS teamkaart cadeau. Van elk team van SDS is een teamfoto gemaakt welke u, in de vorm van een kaart, kunt sparen. Bij iedere kaart die vergeven wordt zal er € 1,- direct in de club kas van SDS belanden! Hierdoor heeft u niet alleen een prachtige foto maar draagt u ook bij aan het welzijn van SDS. Jumbo Wommels wil op deze manier haar betrokkenheid met de vereniging duidelijk maken.
Bertus Procee: “Wij zijn altijd opzoek naar activiteiten die ons lokaal nog meer onderscheiden, met deze actie doen we dat zeker. De toegevoegde waarde zit in het feit dat je je eigen club extra financiële steun kunt geven” De actie zal 4 weken duren en geeft u als klant voldoende tijd om alle teams van SDS te sparen. De kaarten zijn daarnaast nog los te koop voor €3,- per stuk, ook hier zal €1,- naar de clubkas van SDS gaan.

SDS-sokken winne!
Wie heeft als eerste alle SDS-kaarten van de Jumbo bij elkaar gespaard?
Vraag buren, pakes en beppes, ooms en tantes en wie je noch meer kent om bij de Jumbo in Wommels de boodschappen te doen en vergeet niet om een SDS-kaart mee te nemen. De eerste die alle kaarten heeft kan dat mailen naar
PRcommissie@vv-sds.nl.
Je mag ook bellen naar: 06-29974138
Ben jij eerst dan krijg je gratis een paar SDS sokken.
Enne

Gebaksbattle en muntsjes-aksje by de Poiesz
De jeugdsponsoractie van de Poiesz is al weer halverwege. Onderdeel van de actie is de gebaksbattle. Inmiddels hebben SDS’ers 20 taarten gekocht en staan we op een derde plek. Vergeet de gebaksflyers niet de we aan het begin van de actie hebben uitgedeeld EN BESTEL DIE TAARTEN!
Dizze wike mei help fan de gebaksflyer in appeltaart foar mar €1,50!
Je kinne se
hjir bestelle en hâld de flyer by de hân. Hawwe jim gjin flyer mear dan kinne jim ús altiten maile op info@vv-sds.nl en dan regelje wy wat.

Koarting op ferbou en renovaasje
Ek ien fan ús sponsers hat noch wol in aardige aksje:
De regering heeft besloten om verbouw en renovatie van woningen ouder dan 2 jaar onder de 6% btw te laten gelden. En zo ook het werk van de tekenburo’s en architecten. Dit geldt wanneer ze tijdens de uitvoering betrokken blijven bij het werk. Bouw-tekenburo Wietse B. Ligthart geeft nu 10% korting. Hij heeft er een schepje boven opgedaan om mensen over de streep te trekken om een ontwerp te laten maken. Kijk voor meer info op www.buroligthart.nl of volg Wietse op Twitter.