Weppers tongersdei 21-9

20 september 2017
Weppers freed 22-9-2017
22 september 2017

Der kin wer traind wurde efter de sporthal!

Sûnt juster is it trainingsfjild efter de sporthal wer wat opdrûge en kin der dus wer op traind wurde!

SDS JO10 1 bekert fierder

SDS JO 10-1 door in de beker na winst in zenuwslopende derby.

Vandaag was het dan zo ver de 3e bekerwedstrijd in en tegen Oosterlittens.

Soms hoop je dat FOX Sports erbij kan zijn met een verslaggever bij deze zenuwslopende bekerwedstrijd.
De wedstrijd ging gelijk op in het begin, maar Oosterlittens nam het heft in handen en was het Herman die ons gelukkig in de wedstrijd hield en met 2 snelle counters kwamen we op 0-2.
We liepen steeds achter de feiten aan maar gelukkig floot de arbiter van dienst af voor de rust. In de rust keek ik naar mijn toppers die toch wel wat moe werden.
2e helft was het weer op en neer en beide keepers moesten aan de bak. Toch viel de 1-2.
Gelukkig toch weer een counter van SDS die de bevrijding bezorgde 1-3 en was het aftellen!
Daar klonk het eind signaal van de arbiter! Wiebren 1x en Sibrand 2x waren onze doelpuntenmakers.
En het flink opgekomen publiek zag een prachtige pot.
Dennis

SDS JO15-1

Sij dogge noch in poging om de wedstriid tsjin Arum/Stormvogels JO15-1 te spyljen. Bij winst bekerje ek sij fierder. De wedstriid wurdt spile yn Achlum.

SDS JO17-1

SDS JO 17-1 wûn sneon yn Boalsert mei 2-3. Dat hie ek samar 2-4 wêze kinnen, te sjen yn dizze fideo.

C14-tour

Op freed 24 novimber komme der wat lju fan Cruijff Football in jûn útlis jaan oer de nije wedstrydfoarmen by de jongste jeugd. It begjint om 18.30 oere en duorret oant 21.30 oere. It is foar alle jeugdtrainers fan SDS en omkriten. Nije wike mear hjir oer.

Tsjipke Klaas

Tsjipke Klaas Okkema mei dan wol stoppe wêze mei it fuotbaljen , sportyf  lit hij him no op in oar terrein sjen. Sneon die hij mei oan de 1/8 triatlon yn Wommels en yn in fjild fan 74 man/frou einige hij op in kreas  23ste plakje, noch krekt foar sjonger Syb van der Ploeg.

Harsens derby (1924)

Sille je yn styl mei syn allen je favorite ploech mei fjoerwurk wolkom hjitte, blykt dat gewoan lijn 92 lâns rydt…………….