Korps vv SDS krimpt

Freed 25 maaie SDS-slotdei jeugd. Jou dy no op!
20 mei 2018
Weppers tiisdei 22-5-2018
22 mei 2018

Beste voetbal liefhebbers,

Het seizoen zit er bijna op nog 2 a 3 weken en dan kijken onze scheidsrechters en die van andere verenigingen uit naar de zomerstop.

Maar weet dat de scheidsrechter ook een mens is en fouten kan maken. Dus wil je dat deze vrijwilligers er niet mee stoppen? Respecteer ze dan!

Halverwege het seizoen nam ik de taak van de scheidsrechters commissie over van Tjerk v/d Pol.

Het was in het begin even wennen hoe het programma om de scheidsrechters aanstellen werkte en wie kon er wel en niet of moesten ze zelf voetballen, vooral met de jeugdscheidsrechters was het puzzelen.

Maar het is toch uiteindelijk goed gekomen.

Achter de schermen ben ik weer druk bezig voor het nieuwe seizoen 2018-2019  om onze scheidsrechters korps te vergroten en dat gaat niet zonder slag en stoot.

Inmiddels heeft zich 2 scheidsrechter afgemeld voor komend seizoen en met het tekort wat we al hadden betekent dit dat er te weinig scheidsrechters beschikbaar zijn om alle teams van een scheidsrechter te kunnen voorzien.

Daarom doe ik een 3e poging om scheidsrechters te vinden. Helaas geen reactie op de eerste 2 pogingen…

Wie wil er komend seizoen ook scheidsrechter zijn bij de jeugd en/of de senioren teams??

Anders zijn we genoodzaakt dat ieder seniorenteam 3 scheidsrechters levert, net zoals bij andere verenigingen.

Was jij de gene die commentaar leverde of dacht je, ik kan het beter?

Dan is dit je moment!

Pak die uitdaging aan versterk ons team.

Meld je aan bij:

Dennis Vinke